FAQ

Hieronder vindt je veelgestelde vragen. Hopelijk kunnen we je hiermee al wat helpen!

KUN JE OMBOEKEN OF ANNULEREN? 

Je kunt max. 3 dagen voorafgaand aan je startdatum en tijd omboeken of annuleren. Administratiekosten hiervoor zijn € 5,00. Reserveringskosten (€ 1,50) worden niet terug betaald. Dit loopt rechtstreeks via het boekingssysteem. De administratiekosten bij omboeken dienen direct overgemaakt te worden op ABN AMRO NL71 ABNA 0980 8344 73 t.n.v. Mojam BV. Als je wilt omboeken, dien je een mail te sturen naar feest@hetlandgoedvandesint.nl. Vermeld daarin de dag met starttijd en de naam waarop je hebt geboekt en de dag en dagdeel waar je naar zou willen omboeken. Vermeld aub ook je telefoonnummer bij de mail zodat we contact met je kunnen opnemen bij vragen. Als je wilt omboeken tijdens de sintperiode, dan zal jonkvrouw Marjolein iedere avond tussen 19.00-20.00 uur de mail beantwoorden. Overdag is ze bezig om de Sint en alle gasten een te gekke tijd te laten beleven.

FOTO & PRIVACY WET

In het kader van de AVG staat er op deze website een privacy verklaring. Er bestaat de mogelijkheid dat er foto’s genomen worden ter verslaglegging van Het Landgoed van de Sint. Deze kunnen gepubliceerd worden op website of social media. Wij gaan selectief en integer om met het gebruik van foto’s en video’s in publicaties achteraf. Sinterklaas, de jonkvrouwe en alle Pieten vinden het superleuk om op de foto te gaan met jou en geven uiteraard ook toestemming om je foto’s aan anderen te laten zien via social media!

PARKEREN

Er is een grote parking achter de locatie, maar in de weekenden staan hier ook auto’s op voor de verenigingen. Dus wees zeker op tijd zodat je een plekje kunt vinden om te parkeren. Vanaf de parking is het nog een paar minuten wandelen naar de entrée.

GASTEN PER TIJDSLOT

Er mogen  max. 30 (grote en kleine) personen per starttijd naar binnen. De groep voor gasten met een beperking is max. 20 personen

Dit houdt in dat we je niet bij een groep kunnen plaatsen als je te laat komt. Het Landgoed van de Sint is bijna altijd UITVERKOCHT. 

TICKETS SCANNEN OF PRINTEN

We kunnen de QR code zowel van je telefoon als van een uitgeprinte versie scannen.

HOE LANG VOOR JE TIJDSLOT DIEN JE AANWEZIG TE ZIJN?

Iedere 15 minuten mag een groep naar binnen. Je kunt je 10 minuten voor je starttijd melden bij de entrée. Ben je te vroeg? Dan dien je buiten of in de grote zaal te wachten tot jouw starttijd open gaat. Kom je te laat? Dan brengen we je naar de groep waar je bij hoort. Je kunt niet aansluiten bij een andere groep. Het Landgoed van de Sint is altijd uitverkocht dus we maken de groepen niet groter.

HOE LANG DUURT EEN BEZOEK? 

Een rondleiding duurt 70 minuten. Let op! De laatste activiteit met pieten zit in de grote zaal. Dus loop niet direct naar buiten als je de Sint een hand hebt gegeven.

 

BEN JE JE TICKETS KWIJT?

Na betaling krijg je direct je tickets gemaild. Kun je je tickets niet vinden, kijk dan eerst in je spambox. Mocht je echt je tickets niet vinden, stuur dan een mail naar feest@hetlandgoedvandesint.nl. De jonkvrouwe kijkt ELKE DAG na 20.00 uur de mail na en zal proberen te helpen, maar tot die tijd is ze druk bezig met het helpen van de Sint, de Pieten en natuurlijk alle kinderen.

 

IS ER EEN LIFT BESCHIKBAAR?

 

Nee, Landgoed De Schinvelderhoeve is een zeer oude locatie. Er is geen lift aanwezig. Er zijn enkel trappen in het gebouw. Dus met kleine benen kunnen dat veel treden zijn. Hou je daar rekening me! Rolstoelen en wandelwagens kunnen hierdoor helaas niet naar binnen.

IS ER EEN MOGELIJKHEID OM WAT TE ETEN OF TE DRINKEN?

Na afloop is de grote zaal geopend voor een hapje en een drankje. 

 

IS ER EEN BEWAAKTE GARDEROBE?

Nee, je kunt de jassen buiten ophangen in de pagode tent, maar deze is op eigen risico. Binnen is het meestal warm alhoewel we vaak ramen open hebben staan i.v.m. de ventilatie.

 

MOGEN BUGGY’s & KINDERWAGENS NAAR BINNEN?

Nee, deze mogen niet me naar binnen. Je kunt ze ev. in de pagode tent plaatsen of onder de overkapping op de binnenplaats. Ook dit is op eigen risico.

 

MIJN TIJDSTIP STAAT NIET MEER OP DE SITE ERBIJ EN IK WIL NOG BIJBOEKEN. WAT NU?

Als je tijdstip niet meer in het rijtje staat, dan is deze waarschijnlijk uitverkocht. Je kunt altijd even een mail sturen of er nog plek is voor een extra persoon naar feest@hetlandgoedvandesint.nl. Een andere optie is omboeken naar een ander tijdstip (houdt dan rekening met de administratiekosten). Je kunt niet bij de entrée op de dag zelf een extra kaartje kopen!

 

ZIJN ER OOK PEPERNOTEN VOOR KINDEREN MET EEN ALLERGIE?

 Helaas zijn deze er niet. Neem gerust zelf iets mee, zet de naam van je kind erop en geef deze dan stiekem aan de BakPiet en zo komt het weer bij jullie kind terecht. De BakPiet vindt je in de bakkerij. Geef dus je pepernoten NIET aan één van de andere pieten of aan de kassa.

MAG JE BOEKEN BIJ EEN TIJDSTIP VAN GASTEN MET EEN BEPERKING ALS JE GEEN BEPERKING HEBT?

Nee helaas, dat mag niet. Er zijn maar een paar starttijden speciaal open voor gasten met een beperking en we willen deze ook graag voor deze gasten en hun familie reserveren. Als er geen andere tickets meer zijn op die dag, dan heb je helaas pech. Vanaf september gaat de voorverkoop al van start en heb je tijd om een tijdstip naar keuze te boeken.

MAG JE JE TICKET AAN EEN ANDER GEVEN?

Indien je bent verhinderd, kun je je ticket doorgeven aan een ander. Wij controleren niet op naam maar op QR Code. Ook als er ipv een kind een volwassene binnen komt of andersom is dat geen probleem. Het aanmelden als kind of volwassenen is voor ons als indicatie van het aantal kinderen per groep.

CORONA?

Op dit moment zijn er geen coronamaatregelen vanuit de overheid. Mocht dat in de loop van het jaar veranderen, zullen we dat hier op de website voor jullie vermelden. Bij het boeken van de tickets ga je akkoord met de mogelijkheid van coronamaatregelen vanuit de RIVM